Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review - 4GB vs 8GB Εν έτη 2019
Το argument με τις δύο υλοποιήσεις είναι αρκετά απλό και απαντάται με το κατά πόσο είμαστε διατεθημένοι να ρίξουμε τη ποιότητα των γραφικών στα παιχνίδια μας ούτως ώστε να περιορίσουμε τη χρήση της μνήμης. Πλέον υπάρχουν δεκάδες παιχνίδια που ακόμα και στην 'κανονική' ανάλυση του Full HD ξεπερνούν τα 4GB και έτσι περιορίζουν τις επιδόσεις ή παρουσιάζουν διάφορα προβλήματα που αμαυρώνουν την εμπειρία μας κυρίως γιατί η μνήμη δε προλαβαίνει να 'αδειάσει' προτού γεμίσει με άλλα χρήσιμα δεδομένα. Ένας τρόπος να 'στρεσάρουμε' τη κάρτα μας για αντίστοιχα προβλήματα είναι, έχοντας το Afterburner ανοικτό και μετρώντας το ποσοστό χρήσης της μνήμης ενώ την ίδια στιγμή τρέχουμε στον χάρτη του παιχνιδιού, αναγκάζοντάς την έτσι να φορτώσει δεδομένα με ταχύτερο ρυθμό. Στη περίπτωση του Red Dead Redemption 2, στο ενσωματωμένο benchmark και με τις ίδιες ρυθμίσεις που τρέχουμε στην Full HD ανάλυση συναντήσαμε τα παρακάτω φαινόμενα:
gaming, performance, gpu, review, micron, graphics, παρουσίαση, sapphire, midrange, gddr6, δοκιμή, Full HD, 1080p gaming , 2019, 7nm tsmc, rdna, 5500 xt, radeon rx 5500 xt, 8gb vs 4gb, μετρήσεις
stavros
? για το review και τις GPU, και "δροσερές"! Αλλά δε βλέπω το λόγω να μη δώσει κάποιος 10 ευρώ παραπάνω να πάρει την καλύτερη 1660 ή να κάνει την υπέρβαση των 30 ευρώ παραπάνω για την πολύ καλύτερη 1660 super.