Το DeepMind της Google 'παίζει' Starcraft II
Ένα AI σύστημα της Google βρίσκεται στους servers της Blizzard και ενδέχεται να το αντιμετωπίσετε σε ένα multiplayer match!
Το σύστημα είναι συνδεδεμένο μέσω ενός custom API της Blizzard στο Starcraft II ωστόσο 'βλέπει' με τον ίδιο τρόπο όπως ένας άνθρωπος το interface του παιχνιδιού. Νωρίτερα το AI κατατρόπωσε έναν διεθνούς φήμης eSports παίκτη, τον Πολωνό Grzegorz "MaNa" Komincz με 5-0 όμως τότε η νίκη του AI ήταν άδικη αφού είχε μια ευρεία οπτική γωνία του game.
Σε παιχνίδια όπως το Starcraft II, το multitasking είναι μια απαραίτητη διαδικασία για τη νίκη. Χρειάζεται συνεχώς να ελέγχουμε τις μονάδες μας, να επιβλέπουμε την ανάπτυξη των κτηρίων και το σημαντικότερο, να περιμένουμε τις κινήσεις του αντιπάλου μας. Όλα αυτά φαίνονται παιχνιδάκι για το DeepMind της Google το οποίο θα μπει σύντομα στους public servers του παιχνιδιού και θα βρεθεί στο 1v1 game mode. Το σημαντικότερο, δε θα μπορείτε να καταλάβετε εάν παίζετε με AI ή όχι και ίσως χρειαστεί να... ρωτήσετε.
Η εταιρία θα επιβλέπει τις επιδόσεις του AI στα τυχαία παιχνίδια ενώ όπως αναφέρει η Blizzard στο σχετικό κείμενό της, θα φέρει και περιορισμούς στον τρόπο λειτουργίας του, για να μη προδώσει εύκολα την ιδιότητά του.
blizzard, Starcraft II , DeepMind , Grzegorz "MaNa" Komincz , ai gaming