Μικρότερο CPU Bottleneck στο επόμενο Assassin's Creed

Η Ubisoft υπόσχεται πιο παράλληλη χρήση του CPU για να αποφευχθούν τα λάθη του παρελθόντος.

 

Μέσα από σχετικό βίντεο γίνονται γνωστές οι προθέσεις της Ubisoft για βελτίωση των επιδόσεων στο επερχόμενο Assassin's Creed Valhalla, το οποίο λέγεται ότι δε θα διατηρήσει την ίδια σχεδίαση στο τεχνικό κομμάτι του, αφήνοντας έτσι περισσότερα χαμόγελα στα στόματα των gamers.

Οι τελευταίοι δύο τίτλοι της σειράς, Assassin's Creed Origins και Assassin's Creed Odyssey είχαν ένα κοινό ζήτημα το οποίο δεν μπορούσε να διορθώσει η Ubisoft μετά τη κυκλοφορία. Τα συγκεκριμένα games αξιοποιούσαν στο έπακρο μερικούς μόνο πυρήνες από ένα πολυπύρηνο CPU και ως εκ τούτου, οι επιδόσεις του ήταν σημαντικά περιορισμένες ακόμα και σε high end μηχανήματα. Χάρις στο DirectX 12 και τη δυνατότητα εκτέλεσης πολλαπλών threads για παραλληλισμό, το Assassin's Creed Valhalla θα δει αισθητά πιο αποδοτική λειτουργία σε πλήθος συστημάτων κάνοντάς το ικανό να τρέξει και σε midrange συστήματα με 60FPS ή περισσότερα, ανάλογα με τα settings.

Το Assassin's Creed Valhalla θα γίνει το πρώτο της σειράς που θα εφοδιαστεί με το εν λόγω API και αναμένουμε να ανοίξει το δρόμο για περισσότερα features όσον αφορά τα διαθέσιμα φίλτρα που θα βρούμε στις ρυθμίσεις της PC έκδοσης, όπου μεταξύ αυτών θα δούμε: ξεκλείδωτο framerate, ενσωματωμένο benchmarking εργαλείο και υποστήριξη για ultrawide monitors. Για όσους θέλουν να το αποκτήσουν, το Assassin's Creed Valhalla κυκλοφορεί στις 10 Νοεμβρίου του 2020.

 

 

 

 

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.png.1537ea4510ab3e974329f5d517730fcb.pngigram.png.2e83a1b2ece699220a0c9fb4eb1075cd.pngytube.png.e87f621f0db4c5d7de63b48f09b46c13.png

cpu, DirectX 12 , Ubisoft , Assassin's Creed Valhalla

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...