Η Samsung Electronics παρουσιάζει τη δυναμική των Samsung Smart TVs στην IFA 2011!

Στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης ηλεκτρονικών ειδών IFA 2011, η Samsung Electronics παρουσίασε τη δυναμική των Smart TVs σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς επίσης και τα νέα δεδομένα στον τομέα Visual Display. Για έξι συναπτά έτη, η Samsung κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των τηλεοράσεων στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο, τόσο σε πωλήσεις τεμαχίων όσο και σε μερίδιο αγοράς. Η εταιρεία κατέλαβε πανευρωπαϊκά 30,8% μερίδιο αγοράς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011 στον τομέα των τηλεοράσεων επίπεδων οθονών, συμπεριλαμβανομένων των LCD και Plasma τηλεοράσεων. Ειδικά, στην ευρωπαϊκή αγορά 3D τηλεοράσεων, η δημοτικότητα της Samsung ήταν εμφανής, καταλαμβάνοντας μερίδιο αφοράς σε έσοδα της τάξης του 46,9% για το πρώτο εξάμηνο του 2011. Επιπλέον, το 1/3 του συνόλου των LED τηλεοράσεων, που πωλήθηκαν στην Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, ήταν Samsung LED τηλεοράσεις, ενώ το 50% του συνόλου των 3D τηλεοράσεων που πωλήθηκαν στα καταστήματα λιανικής στην Ευρώπη ήταν Samsung. Στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης ηλεκτρονικών ειδών IFA 2011, η Samsung Electronics παρουσίασε τη δυναμική των Smart TVs σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς επίσης και τα νέα δεδομένα στον τομέα Visual Display. Για έξι συναπτά έτη, η Samsung κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των τηλεοράσεων στην Ευρώπη και σε όλον τον κόσμο, τόσο σε πωλήσεις τεμαχίων όσο και σε μερίδιο αγοράς. Η εταιρεία κατέλαβε πανευρωπαϊκά 30,8% μερίδιο αγοράς κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011 στον τομέα των τηλεοράσεων επίπεδων οθονών, συμπεριλαμβανομένων των LCD και Plasma τηλεοράσεων. Ειδικά, στην ευρωπαϊκή αγορά 3D τηλεοράσεων, η δημοτικότητα της Samsung ήταν εμφανής, καταλαμβάνοντας μερίδιο αφοράς σε έσοδα της τάξης του 46,9% για το πρώτο εξάμηνο του 2011. Επιπλέον, το 1/3 του συνόλου των LED τηλεοράσεων, που πωλήθηκαν στην Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2011, ήταν Samsung LED τηλεοράσεις, ενώ το 50% του συνόλου των 3D τηλεοράσεων που πωλήθηκαν στα καταστήματα λιανικής στην Ευρώπη ήταν Samsung.

Εντός του 2011 η Samsung εισήχθη στη νέα εποχή των τηλεοράσεων, παρουσιάζοντας την πρώτη Smart TV. Από τον Απρίλιο 2011, που διατέθηκε στην αγορά η πρώτη Smart TV, σημειώθηκαν τα εξής ιστορικά ορόσημα:
• 500% αύξηση περιεχομένου, με πάνω από 900 διαθέσιμες εφαρμογές μέσω του Samsung Apps Store
• Λανσάρισμα 200 νέων εφαρμογών στη διάρκεια ενός μήνα, αρχής γενομένης του Αυγούστου 2011. Η Samsung παρείχε 10 νέες εφαρμογές ανά ημέρα στις Smart TVs σε διάφορες περιοχές ανά τον κόσμο. Η εταιρεία επίσης προσφέρει τις εφαρμογές CNBC, Muzu.TV, HealthClubTV και BodyinBalance στους Ευρωπαίους χρήστες, σε πολλαπλές γλώσσες και βελτιστοποιεί τις υπάρχουσες εφαρμογές, όπως BBC iPlayer, LOVEFiLM, maxdome και TF1.
• Τα downloads μέσα από το Samsung Apps αυξάνονται ραγδαία, αγγίζοντας τα 10 εκατομμύρια και διπλασιάζονται κάθε τρεις μήνες σε παγκόσμιο επίπεδο.
• Η δημοτικότητα του Skyrocketing για το Explore 3D, η υπηρεσία streaming 3D video-on-demand της Samsung, ύστερα από πέντε μήνες λειτουργίας, έχει ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια views παγκοσμίως, με 1 εκατομμύριο θεατές σε 30 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Η Samsung αναμένεται να λανσάρει εντός του μήνα περισσότερο 3D περιεχόμενο, όπως video clips, διαφημιστικά trailer ταινιών και ντοκιμαντέρ μέσω του Explore 3D, συμπεριλαμβανομένου του video clip We Are the World 25 for Haiti, και πλάνα από συναυλία των Black Eyed Peas.

Καθώς επιτάσσεται η παροχή ολοένα και πιο εξατομικευμένων επιλογών περιεχομένου στις Smart TV, η Samsung σέβεται τις επιθυμίες των καταναλωτών στις εφαρμογές τηλεόρασης και την προβολή περιεχομένου. Ειδικότερα, οι εφαρμογές που διατίθενται μέσω της υπηρεσίας video-on-demand, όπως Netflix, YouTube και Vimeo κυριαρχούν στη λίστα των κορυφαίων εφαρμογών σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και οι ενημερωτικές εφαρμογές, όπως Google Maps και AccuWeather.com. Μέσω του Explore 3D οι ευρωπαίοι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν large-screen 3D περιεχόμενο, όπως το ντοκιμαντέρ IMAX: Ultimate Wave Tahiti. Ο Rene Rummel, Senior Product Manager Head of Product Management για τη maxdome, αποκάλυψε πώς οι Smart TVs επηρεάζουν τη maxdome, η οποία λάνσαρε πρόσφατα μία εφαρμογή video-on-demand για τις Samsung Smart TVs στη Γερμανία και σύντομα θα ξεκινήσουν να λειτουργούν οι HD και 3D υπηρεσίες που θα παρέχουν πρόσβαση σε περισσότερους από 35.000 τίτλους βίντεο, συμπεριλαμβανομένων πολλών HD βίντεο μέσω των εφαρμογών των Samsung Smart TVs. «Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ μίας εφαρμογής στις Smart TVs και της maxdome υπηρεσίας στον υπολογιστή είναι ότι είναι πλέον σε θέση να προσφέρουν τις ταινίες στην οθόνη όπου ανήκουν. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε σε θέση να παρέχουμε βίντεο που να ταιριάζουν με την ποιότητα των εξαιρετικών οθονών της Samsung. Η maxdome προσφέρει μια απίστευτη κινηματογραφική εμπειρία στο σαλόνι του θεατή, και ήμασταν προσεκτικοί ώστε να δημιουργήσουμε μία υπηρεσία που προσφέρει ακριβώς αυτό», δήλωσε ο Rummel.

Η Samsung δίνει νέα πνοή στη σειρά D8000
Η ναυαρχίδα των Smart TV της Samsung, η D8000, αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας της εταιρίας στην κατηγορία αυτή. Η Samsung παρουσίασε το νεότερο μοντέλο 60D8000 - μία εκπληκτική, 60-ιντσών Smart TV, σχεδιασμένη σύμφωνα με τη νέα φιλοσοφία “One Design” της Samsung, με διαστάσεις διαγώνιου οθόνης μεγαλύτερη του 1,5 μέτρου και πλαίσιο μόλις 1,5 εκατοστό πλάτος. Η νέα, σχεδόν χωρίς πλαίσιο, τηλεόραση προσφέρει μια εντυπωσιακή οπτική δυναμική που αποκτά ακόμη πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα κατά την προβολή περιεχομένου 3D, ενώ παράλληλα, σε συνδυασμό με το Smart Hub της Samsung, διαθέτει ενσωματωμένη DVR λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τη λειτουργία παύσης στο Live TV, να καταγράφουν τις αγαπημένες τους εκπομπές και να παρακολουθούν το περιεχόμενο κατά τον ελεύθερο χρόνο τους.




Samsung Press Release