Θυγατρική της MSI πουλάει RTX 3080 στο eBay για υπέρογκα ποσά
Η MSI λειτούργησε αρκετά γρήγορα και εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το τι συμβαίνει.
Το λανσάρισμα των RTX 30 Series από την NVIDIA ακολουθεί αρκετά περίεργη πορεία και σε αυτό έρχεται να προστεθεί η εν λόγω είδηση. Η μικρή διαθεσιμότητα των νέων καρτών γραφικών έχει κάνει αρκετούς να πουλήσουν τα κομμάτια τους στο eBay και ανάμεσα στη λίστα των ιδιωτών βρίσκονται και πολλά καταστήματα που προσπαθούν να επωφεληθούν της έλλειψης, αυξάνοντας τις τιμές σε πολύ υψηλά επίπεδα συγκριτικά με την προτεινόμενη τιμή που έχουν οι GPUs ή τον μέσο όρο τιμής που τις συναντάμε (out of stock) σε πολλά καταστήματα.
Η εταιρία Starlit Partner της οποίας listings με MSI RTX 3080 Gaming X Trio, υπάρχουν στο eBay με τιμές που φτάνουν και τα $1,359 δείχνει να ανήκει στην MSI και το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις αρκετά γρήγορα τις τελευταίες ώρες, αφού ακόμη και μεγάλα Twitter accounts όπως του Linus Tech Tips, το οποίο είπε ότι η αγγελία αφαιρέθηκε λίγο μετά τις αντιδράσεις - ενώ έχει ήδη λάβει απάντηση από την NVIDIA σχετικά με το θέμα. Σε μια προσπάθεια να ξεκαθαριστεί η κατάσταση, η κοινότητα σύνδεσε τα κομμάτια του παζλ και αποκάλυψε μέσα από δημόσια αρχεία ότι όντως, η Starlit Partner ανήκει στην Micro Star International, κοινώς MSI, μιας και οι 2 εταιρίες μοιράζονται την ίδια διεύθυνση, μεταξύ άλλων.
Η απάντηση της MSI ήταν γρήγορη και σε μερικές γραμμές, δήλωσε ότι όλο αυτό πρόκειται περί λάθους από τη μεριά της Starlit που έλαβε πρόσβαση στο stock των νέων προϊόντων της MSI, όπως δηλαδή τις νέες RTX 30 Series GPUs. Επιπλέον γνωστοποίησε ότι η Starlit σχετίζεται με την πώληση επιδιορθωμένου hardware οπότε δε θα έπρεπε να υπήρχε καμία RTX 3080 στη συλλογή της και ερευνά το γεγονός εσωτερικά για να διασφαλιστεί ότι δε θα συμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον. Παρακάτω ακολουθεί η εξήγηση της MSI USA:
MSI Twitter account
via
msi, eBay, partner, GeForce RTX 3080, Starlit Partner , rtx 3080 , overpriced
stavros
Και κάπως έτσι καταρίπτεται ο μύθος, σύμφωνα με τον οποίο η NVIDIA ήθελε να ανεβάσει τις τιμές, σαν να είχε μεγαλύτερο κέρδος. Από τη άλλη ήταν κακό το launch και κατά του καταναλωτή.