• Loukas Kouvelis
  • GPUs

GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

Περιεχόμενα Άρθρου

 



Πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από το συμπέρασμά μας.
Το σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε: 2019 Rev 2.

 
Test Bench
CPU

AMD Ryzen 7 3700X XFR @4300MHz +-25MHz

(all core) - Temps max 70C

Motherboard GIGABYTE X570 AORUS Master F10
RAM G.Skill TridentZ Royal 16GB CL16 2x8GB 3600MHz
Cooling Cooler Master ML240R HwBox Edition
Storage

WD Blue SATA M.2 (Games - Benchmarks Library)

GIGABYTE AORUS Gen 4 2TB (OS)

PSU Cooler Master V1000
Driver GeForce 441.20 - Adreanalin 19.11.3
Windows 10 Build 1909
Σημειώσεις Στις κάρτες γραφικών που δοκιμάζουμε αναγράφουμε και την έκδοση του driver για να έχετε μια καλύτερη εικόνα της περιόδου που δοκιμάστηκε.



Gaming Performance

Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε μερικά δημοφιλή παιχνίδια, 3D Benchmarks και ένα General Purpose GPU (GPGPU) Benchmark. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν. Τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:

  • Far Cry New Dawn - DX11 (in game benchmark - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
  • Tom Clancy's The Division - DX11 (In game benchmark - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
  • Tom Clancy's The Division 2 - DX12 (In game benchmark - MSI Afterburner, 60 δευτερόλεπτα)
  • Grand Theft Auto V - DX11 (In game benchmark - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
  • Overwatch - DX11 (Training level - Fraps για 60 δευτερόλεπτα)
  • F1 2019 - DX12 (In game Benchmark, Australia, heavy rain, one lap - MSI Afterburner μέχρι να επιστρέψει το αυτοκίνητο στη γραμμή εκκίνησης - τερματισμού)
  • Battlefield V - DX12 (Tiger map, τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα, καταγράψαμε με το MSI Afterburner τα πρώτα 60 δευτερόλεπτα)
  • Red Dead Redemption 2 - VULKAN (in game benchmark - MSI Afterburner για τα 1% low FPS και κρατάμε το Average από το παιχνίδι. Μετράμε όλο το sequence με το MSI Afterburner)
  • Borderlands 3 - DX11 (In game benchmark - FRAPS για 60 δευτερόλεπτα)
  • Ghost Recon Breakpoint - DX11  (In game benchmark - FRAPS για 60 δευτερόλεπτα)

 
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Οι ρυθμίσεις που εξετάζουμε σε κάθε τίτλο είναι x1080 με MSAAx4 όπου είναι εφικτό και Ultra settings από το preset του εκάστοτε game. 1440p (MSAAx2) με Ultra ρυθμίσεις και 2160p χωρίς antialiasing ή με FXAA εάν ο τίτλος είναι σχετικά ελαφρύς με τη GPU μας και πάλι με Ultra ρυθμίσεις βασιζόμενοι στα preset των τίτλων. Όλες οι δοκιμές γίνονται με κλειστό το VSync. Μοναδική εξαίρεση είναι το Battlefield V όπου η ανάλυση Full HD μετράται με High settings.

 


Synthetics Performance

Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:

  • 3DMark Firestrike
  • 3DMark Firestrike Extreme
  • 3DMark Firestrike Ultra
  • 3DMark Time Spy
  • 3DMark Time Spy Extreme
  • AIDA64 GPGPU Performance

 


Cooling

Έπειτα από 20 λεπτά Unigine Heaven loops σε ultra ρυθμίσεις (1080p για μεγαλύτερο framerate), μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε στον πυρήνα της κάρτας. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:

Δ = GPUTemp – RoomTemp


Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.

 

 

 

 

gaming, gigabyte, performance, gpu, review, graphics, παρουσίαση, δοκιμή, gaming oc, rtx 2060 super, rtx 2070 super, RTX 2080 super , 12nm tsmc

MetallicGR

Administrator
2019-12-02T13:52:11Z

Μικρό update. Στη τελευταία σελίδα προστέθηκαν γραφήματα με τα average FPS των καρτών στις τρεις αναλύσεις ξεχωριστά και ένα ακόμα που δείχνει το κόστος του κάθε FPS με βάση τα αποτελέσματα της ανάλυσης των x1440 pixel.

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...