nVidia GeForce GTX 1080 Founders Edition Review: The new King - Pascal GP104-400
The new era: the 16nm Pascal Architecture
Πάμε στην ανάλυση των νέων τεχνολογιών της νέα κάρτας της NVIDIA. Η GeForce GTX 1080 βασίζεται στην αρχιτεκτονική Pascal και το κωδικό όνομα του ASIC είναι πλέον GP104 και κατασκευάζεται στα 16nm από την TSMC.
Αρχιτεκτονική
Το GP104 είναι ένα μικρότερο σε μέγεθος chip σε σχέση με την GTX980 (314 mm² σε σχέση με τα 398 mm² του GM204). Βέβαια τα 16 nm FinFET process του επιτρέπουν μέσα σε αυτό το μαζεμένο μέγεθος να χωρέσει 7.2 δισεκατομμύρια transistor και εκτός αυτού να ανεβάσει αρκετά τα stock clocks με χαμηλές τάσεις. Για να σας προλάβουμε, 8873 GFLOPs στις Boost συχνότητες, οπότε όχι, κάθε πονηρή σκέψη για χαλαρούς κύκλους δεν έχει βάση. Το GP104 της GeForce GTX 1080 περιέχει τέσσερις GPCs, είκοσι Pascal Streaming Multiprocessors, και οκτώ memory controllers. Στην GeForce GTX 1080, το κάθε GPC διαθέτει μία raster engine και πέντε SMs. Κάθε SM περιέχει 128 CUDA cores, 256 KB register file capacity, 96 KB shared memory unit, 48 KB L1 cache, και οκτώ texture units. Και επειδή το ξέρουμε ότι βαρεθήκατε από τα τεχνικά, κρατήστε μόνο τα εξής: 2560 CUDA cores και 160 texture units. Base Clock 1607 MHz και GPU Boost Clock 1733 MHz για τον πυρήνα καθώς και ουσιαστικά 10 Gbps για τις νέες GDDR5X μνήμες της Micron, που αποδίδουν τα μέγιστα με μόλις 1.35 V.
Enhanced Memory Compression
Επιπλέον, στο κομμάτι των μνημών η Pascal φέρνει το Enhanced Memory Compression που με έξυπνες τεχνικές μειώνει ακόμα περισσότερο την ανάγκη για bandwidth στην νέα κάρτα. Η nVidia υποστηρίζει ότι οι νέες τεχνικές συμπίεσης μειώνουν περίπου κατά 20% τις απαιτήσεις σε bandwidth, πράγμα που σε συνδυασμό με τις νέες GDDR5X δίνουν στην GTX 1080 ένα 1,7x προβάδισμα σε bandwidth σε σχέση με την GTX 980.
Επιπλέον ο νέος πυρήνας φέρει νέες Asynchronous Compute τεχνικές που επιτρέπουν στην GPU να παίζει πιο έξυπνα και δυναμικά τα compute και graphics workload της ενώ έχουν γίνει βελτιώσεις και στις δυνατότητες για Graphics Preemption σε επίπεδο pixel και Compute Preemption σε επίπεδο thread, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι νεκροί χρόνοι παραμονής σε ουρές. Και οι δύο τεχνικές έχουν πρακτικά αρκετές προεκτάσεις στις VR εφαρμογές.
Simultaneous Multi-Projection Engine
Μια από τις τεχνολογίες που συναντάμε στη νέα γενιά είναι το Simultaneous Multi-Projection (SMP) που επί της ουσίας, μέσω hardware acceleration η κάρτα δημιουργεί με μεγαλύτερη ευχέρεια πολλαπλές σκηνές από τις ίδιες γεωμετρίες. Έτσι, έχοντας στην διάθεσή της μέχρι και 16 προβολές της ίδιας σκηνής (με 2 κεντρικές προβολές η κάθε μία) η κάρτα είναι πολύ πιο αποδοτική οπουδήποτε απαιτείται διόρθωση της θέσης προλαμβάνοντας οποιαδήποτε παραμόρφωση έχει αρνητικές συνέπειες στο gameplay. Αυτό εφαρμόζεται τόσο πλαϊνές οθόνες σε Surround (με την τεχνολογία Perspective Surround) όσο και σε περιβάλλον VR. Στις επιδόσεις στο VR κομμάτι δε, βοηθάει και το χαρακτηριστικό Lens Matched Shading που αναδιοργανώνει έξυπνα τον τρόπο που η κάρτα γνωρίζει τα pixel που πραγματικά χρειάζονται για μια non-planar προβολή της σκηνής, έτσι ώστε οι νέες Pascal GPUs να γλυτώνουν αρκετούς κύκλους όταν ο χρήστης φοράει το headset του.
Enhanced SLI Interface
Με αρχή τις νέες Pascal η nVidia υποστηρίζει επίσημα μόνο διπλό SLI. Ναι, υπάρχει ακόμα τρόπος να τρέξετε τρεις ή τέσσερις κάρτες σε SLI για τα benchmarks σας, αλλά η εταιρία καθιστά σαφές ότι δεν θα αναπτύσσει πλέον τους drivers για τέτοια setups και με τις εταιρίες ανάπτυξης παιχνιδιών να είναι απρόθυμες να επωμισθούν τέτοιον άθλο, στην ουσία οι δύο κάρτες είναι το όριο. Εξάλλου με τον νέο τύπο γέφυρας SLI HB, και τα δύο SLI Fingers των (δύο) καρτών απαιτούνται για να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα, επομένως ο περιορισμός στις δύο κάρτες είναι πλέον σχεδόν μηχανικός. Οι παλιότερες SLI Bridges δουλεύουν, αλλά περιορίζουν τις επιδόσεις. Με αυτές και ένα key που η nVidia θα σας δίνει μετά από register θα μπορείτε να πειραματιστείτε με 3/4-way, καθαρά για bench λόγους.
Fast Sync
H NVIDIA πλασάρει το Fast Sync ως μία latency-conscious εναλλακτική του V-SYNC. Έτσι με την αποσύνδεση του render και display κομματιού της διαδικασίας, η απεικόνιση γίνεται χωρίς tearing αλλά όλο το backend κομμάτι τρέχει σαν να είχαμε το V-SYNC στο off, γλιτώνοντας από αρκετό input latency τον χρήστη. Το αξιοσημείωτο στην υλοποίηση αυτή είναι ότι αρκεί μια ρύθμιση στο NVIDIA Control Panel για να παίξετε με Fast Sync και ότι με την χρήση επιπλέον buffer το τελικό input lag είναι οριακά χειρότερο από αυτό της V-SYNC off λειτουργίας.
Αυτά, μαζί με την αυξημένη υποστήριξη encode και decode 4Κ video καθώς και κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες σε σχέση με το VRWorks, το Ansel (μια ελεύθερη in game κάμερα, για δημιουργικά screenshot σε μεγάλες αναλύσεις) καθώς και την επιτάχυνση HDR περιεχομένου είναι μερικά από αυτά που αξίζει να κρατήσετε από το technical marketing υλικό της NVIDIA, εάν πέσει στα χέρια σας κάποια κάρτα γραφικών Pascal γενιάς..
Ξεκινώντας από σήμερα, σας παρουσιάζουμε την νέα και βελτιωμένη Μεθοδολογία Μετρήσεων και Αξιολόγησης. Ο λόγος αυτού του ανασχεδιασμού ήταν να καταλήξουμε σε έναν όσο το δυνατόν περισσότερο αντικειμενικό τρόπο αξιολόγησης των δειγμάτων που αποστέλλονται στα HwBox Labs με απώτερο σκοπό την καλύτερη ενημέρωσή σας. Έτσι, πριν αρχίσετε να διαβάζετε το παρόν review, καλό θα ήταν να ρίξετε μια ματιά στον τρόπο που μετρήσαμε το προς αξιολόγηση προϊόν, και το σκεπτικό που κρύβεται πίσω από την τελική βαθμολογία που του απονεμήθηκε.
To σύστημα δοκιμών που χρησιμοποιήσαμε:
Σημείωση: Όλες οι κάρτες δοκιμάζονται με τον αντίστοιχο driver της περιόδου του review. Τυχόν διαφορές από τις επιδόσεις θα πρέπει να λαμβάνονται υπ' όψην, αλλά καθώς δεν υπάρχει τρόπος εμφάνισης των βέλτιστων αποτελεσμάτων δεν αλλοιώνουμε τα αποτελέσματα που έχουμε λάβει.
Gaming Performance
Με κύριο στόχο να καλύψουμε όσο το δυνατόν περισσότερες δυνατότητες μιας κάρτας γραφικών, επικεντρωθήκαμε σε 3 βασικές κατηγορίες παιχνιδιών, 4 3D Benchmarks και 3 General Purpose GPU (GPGPU) Benchmarks. Οι κάρτες τίθενται στα βέλτιστα εργοστασιακά clocks αποφεύγοντας ρυθμίσεις όπως το Quiet mode, και οι μετρήσεις ξεκινούν.
Οι 3 κατηγορίες παιχνιδιών που επιλέξαμε αποτελούν και ένα μεγάλο ποσοστό των πιο απαιτητικών σε υπολογιστικούς πόρους μιας κάρτας γραφικών. Οι κατηγορίες αυτές είναι οι εξής: Action – Adventure, First Person Shooter, και Strategy, με τις δύο πρώτες να έχουν περισσότερους αντιπροσώπους, ενώ οι υπόλοιπες έχουν από τουλάχιστον έναν γνωστό τίτλο. Έτσι, τα παιχνίδια που διαλέξαμε ήταν τα εξής:
Action – Adventure
- Tomb Raider (2013)
- Assassins Creed: Unity
First Person Shooter
- Crysis 3
- Bioshock Infinite
- Call of Duty: Advanced Warfare
- Alien: Isolation
- Metro: Last Light
Racing
- Grid 2
- Project CARS
Επειδή όμως δεν προορίζονται όλες οι κάρτες για την ίδια χρήση, επιβάλλεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε αναλύσεις για τις οποίες προορίζεται η συγκεκριμένη κάρτα γραφικών. Αυτό προκύπτει βάση του price range που ανήκει. Έτσι, χωρίζουμε τα κυκλώματα γραφικών σε 4 διαφορετικές κατηγορίες: Intergrated (IGP), Entry level, Mainstream και High end.
Επίσης, δεν μπορούμε να μετρήσουμε όλες τις κάρτες με την ίδια ποιότητα εικόνας. Συνεπώς, καταλήξαμε σε 5 δημοφιλείς αναλύσεις και επιλέξαμε συγκεκριμένα φίλτρα και image Quality presets. Για την ακρίβεια, τα settings που χρησιμοποιούνται σε όλες τις δοκιμές είναι τα εξής:
Εν τέλει, προκύπτει μια άμεση συσχέτιση μεταξύ κατηγορίας GPU και ανάλυσης δοκιμών. Το κοινό σημείο αποτελεί η ανάλυση των 1920x1080 η οποία είναι και η πιο δημοφιλής ανάλυση μεταξύ των χρηστών του HwBox, όπως αυτή προέκυψε από την δημοσκόπηση που υποβάλαμε και είστε ευπρόσδεκτοι να συμμετέχετε!
Από τα παιχνίδια αυτά εξάγουμε τα Framerate και Frame Times που συγκεντρώσαμε μέσω της καταγραφής του FRAPS σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Τα παραγόμενα CSV αρχεία αναλύονται μέσω του προγράμματος FRAFS Benchmark Tools από το οποίο παρουσιάζονται γραφικά τα Frames per Second καθώς και τα Frame Times συναρτήσει του χρόνου δειγματοληψίας.
Synthetics Performance
Η ομάδα των Synthetic Benchmarks αποτελείται από τα εξής:
- 3DMark 11 Performance Preset
- 3DMark Vantage Performance Preset
- 3DMark Firestrike
- Unigine Heaven v4.0
Τέλος, τα GPGPU Benchmarks είναι τα εξής:
- Luxmark LuxBall Preset
- SystemCompute AMP Score
- CompuBench CL 1.1.3
Από τα οποία benchmarks λαμβάνουμε και αξιολογούμε τους πόντους που παρήγαγαν.
Overclocking
Για το overclocking χρησιμοποιούμε μια απλή διαδικασία. Ελέω διαφόρων τεχνολογιών μεταβλητών χρονισμών στον πυρήνα κάθε GPU, προσπαθούμε να κάνουμε την κάρτα να αποδώσει στα καλύτερα δυνατά ρολόγια που μπορεί σε πυρήνα και μνήμες, ανεξαρτήτως εάν μας είναι δυνατή η ρύθμιση του Vcore. Αφού κατασταλάξουμε στο μέγιστο stable OC, επαναλαμβάνουμε τα εξής benchmarks:
- Games @ 1920x1080: Crysis 3, Tomb Raider, Bioshock Infinite
- Synthetic Benchmarks: 3DMark 11, 3DMark Firestrike, Unigine Heaven, Unigine Valley, 3DMark Vantage, Catzilla 720p, GPUPI 2.1, 3DMark SkyDiver, 3DMark IceStorm Extreme και HWBot Heaven.
Έπειτα, συγκρίνουμε την μεταβολή στα αποτελέσματα που λάβαμε σε σύγκριση με τα εργοστασιακά ρολόγια και αξιολογούμε το πόσο αξίζει αυτή η προσπάθεια.
Στην τελική αξιολόγηση του κατηγορίας, τόσο το εργοστασιακό OC όσο και η προσπάθεια που καταβάλαμε για τα δικά μας custom ρολόγια, έχουν ειδικό βάρος από 50% έκαστο.
Cooling
Έπειτα από 30 λεπτά OCCT σε GPU 3D με DX11 και windows 1080p mode, μετράμε μέσω του MSI Afterburner την μέγιστη θερμοκρασιακή τιμή που σημειώθηκε. Έχοντας καταγράψει την θερμοκρασία δωματίου, αφαιρούμε αυτήν την τιμή από την θερμοκρασία που λάβαμε από την κάρτα γραφικών μας. Συνεπώς, η φόρμουλα υπολογισμού που προκύπτει είναι η εξής:
Από το οποίο ο δείκτης Δ θα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης για την GPU μας.
Βαθμολογία
Με στόχο την όσο το δυνατόν αντικειμενικότερη αξιολόγηση του προϊόντος, δημιουργήσαμε ένα σύστημα βαθμολόγησης το οποίο λειτουργεί με το σύστημα των βαρών, δηλαδή λαμβάνονται υπʼ όψη όλες οι κατηγορίες τις οποίες αξιολογήθηκε το προϊόν, και οι οποίες συμμετέχουν με διαφορετικό βάρος (ποσοστό) στην τελική Γενική Βαθμολογία (Final Score).
Οι κατηγορίες αξιολόγησης καθώς και τα βάρη τους, παρουσιάζονται στον παρακάτω αναλυτικό πίνακα:
Οι κατηγορίες αξιολόγησης είναι λίγο – πολύ αυτό-επεξηγούμενες. Χρησιμοποιώντας λοιπόν ένα εύρος τιμών από το 0,0 έως το 10,0, κάθε κατηγορία ή υπο-κατηγορία λαμβάνει ένα υποκειμενικό σκορ. Οι 5 βασικές κατηγορίες βαθμολόγησης συμμετέχουν στο 80% της Γενικής Βαθμολογίας και είτε λειτουργούν ως αυτόνομες, είτε διαμορφώνονται με βάση το ποσοστό συμμετοχής που έχουν οι υποκατηγορίες τους, όπως φαίνεται στον παραπάνω πίνακα. Η τελευταία κατηγορία βαθμολόγησης είναι η Τιμή, η οποία έχει ειδικό βάρος 20%. Η τελική Γενική Βαθμολογία (Final Score) διαμορφώνεται από το άθροισμα των πόντων των επιμέρους κατηγοριών. Εάν στο άθροισμα προκύψουν 2 ή περισσότερα δεκαδικά ψηφία, τότε το αποτέλεσμα στρογγυλοποιείται με βάση την γνωστή μέθοδο.
Η βαθμολόγηση αυτή δημιουργεί κάποια – συνειδητά – τρικ. Επειδή αρκετά προϊόντα παρουσιάζουν αρκετά κοινά στοιχεία μεταξύ τους, κάποιες κατηγορίες μπορούν να έχουν το ίδιο σκορ και να διαφοροποιούνται σε άλλες κατηγορίες. Για παράδειγμα, οι κάρτες γραφικών που έχουν τον ίδιο πυρήνα και κατʼ επέκταση περίπου πανομοιότυπη απόδοση, θα αξιολογούνται με βάση τα υπόλοιπα features που έχει ενσωματώσει ο κατασκευαστής. Έτσι, οι προσπάθειες όπως ένα όμορφο σύστημα ψύξης ή ένα μεγαλύτερο εργοστασιακό overclock, μπορούν να έχουν μερικούς έξτρα κερδισμένους πόντους.
GregEl
Ωραία, τώρα το μόνο που χρειάζεται είναι να βγει η 1080ti και ένα καλό waterblock για αυτή, ώστε να μην σκέφτομαι το θέμα sli και bridges και να φτιάχνω μόνο single gpu builds. Από τιμή αφού οι άλλες κάρτες (non founders edition/board parteners) θα είναι περίπου 100 δολάρια κάτω (ή τελικά ίδια τιμή αλλά με τρομερά καλύτερο cooler) νομίζω θα πάρει ακόμα καλύτερο score για παράδειγμα μια msi 1080 gaming και θα έχει περισσότερο νόημα για αγορά.
Δεν κατάλαβα από το review όμως αν είχε thermal ή power throttling. Κάτι γράφετε για power target και άρα ότι προς το παρόν είχε power throttling, αλλά στο techpowerup gpu screenshot βλέπω 109% power max, άρα το είχατε το power στο 120% όριο και δεν είχε power throttling;
GoriLLakoS
Υπέροχο το νέο καρτόνι!
Παίδες, οι drivers δεν μπορώ να πώ πως είναι και πανέτοιμοι!
Ευελπιστώ σε 1-2 μήνες όταν θα πέσει και άλλη έκδοση στα χέρια μας οι επιδόσεις της να έχουν ανέβει και άλλο.
Team Work @ [MENTION=1152]caution[/MENTION] [MENTION=3682]Astalavista[/MENTION] [MENTION=2195]MetallicGR[/MENTION]
venisk
Σούπερ!
Τα ευρήματα στο τομέα των επιδόσεων είναι ξεκάθαρα και γίνονται ακόμα πιο απλά αν το δούμε διαχρονικά: στο release της, η GTX 780 ήταν περίπου 20% πιο γρήγορη από την GTX 680 που αντικαθιστούσε. Στο release της, η GTX 980 ήταν κάτι παραπάνω από 20% ταχύτερη από την GTX780 που αντικαθιστούσε. Με την νέα GTX 1080, βλέπουμε σχεδόν ένα 40% boost πάνω από την GTX 980 που αντικαθιστά,
Για μένα αντικαθιστά την 980ti και γι αυτό έχει 20% διαφορά όπως είχε και παλιότερα με τις 680 κλπ, ας λέει η nvidia ότι θελει, nvidia πάρε τα λεφτά μου!
Spirosssss
Good job fellas! Άτσα και αποκλειστικότητες :D
IntelUser2525
Πεταμένα λεφτα για την FE, θα εξαφανιστεί από την big die Vega της AMD σε DX12 λείαν συντόμως.
ejic
Καλά το αν θα εξαφανιστεί μένει να το δούμε σε μερικούς μήνες. Προς το παρόν είναι μια χαρά κάρτα με υψηλή όμως τιμή για αυτά που προσφέρει. Εννοείται 100 ευρώ για Founder's Edition είναι απλά πεταμένα λεφτά, μιας και είναι και ζεστή και περιορίζεται από τη διαθέσιμη ισχύ.
Απλά η nVidia έχει πάτημα το brand name και εκμεταλλεύεται την κατάσταση για να βγάλει έξτρα χρήματα (όπως θα έκανε οποιαδήποτε εταιρία στη θέση της φυσικά).
Έχοντας GTX970 (ίσως λάθος που πούλησα τη 290 Tri-X μου) θα περιμένω μέχρι τα Χριστούγεννα ώστε να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο στην αγορά. Πιστεύω πως στην παρούσα φάση είναι λάθος οποιαδήποτε αγορά, εκτός και ο κάτοχος έχει πολύ παλιά κάρτα και δεν πονάει τα 780 ευρώ + που στοιχίζει.
Aten-Ra
Παιδιά πότε θα βάλετε Windows 10 και κανένα DX-12 benchmark ??
George_o/c
Well done boys
Nickzzz
Πεταμένα λεφτα για την FE, θα εξαφανιστεί από την big die Vega της AMD σε DX12 λείαν συντόμως.
ΘΑ
12345
Astalavista
Παιδιά πότε θα βάλετε Windows 10 και κανένα DX-12 benchmark ??
Αν δεν μου διαφεύγει κάτι, γνωρίζω πως πέρα από το Hitman, το Rise of the Tomb Raider και το Ashes of Singularity δεν κυκλοφορεί κάτι περισσότερο σε DX12.
Επιπλέον, με μια σχετική έρευνα σε διάφορα site του χώρου όπου τα δοκίμασαν, οι περισσότεροι αναφέρουν αμελητέες διαφορές - και σε αρκετές περιπτώσεις κατά το χειρότερο.
Όταν έρθει μια λογική "γκάμα" παιχνιδιών που θα αξιοποιεί πλήρως το DX12 θα ξεκινήσει και η μετάβαση, προς το παρόν το DX11 ζει και βασιλεύει.
Aten-Ra
Αν δεν μου διαφεύγει κάτι, γνωρίζω πως πέρα από το Hitman, το Rise of the Tomb Raider και το Ashes of Singularity δεν κυκλοφορεί κάτι περισσότερο σε DX12.
Εκτός από αυτά που είπες υπάρχουν ήδη τα
Gears Of War
Quantum Brake
Forza Motosport 6 : Apex
Total War : Warhammer
Τέλος Αυγούστου βγαίνει και το Deus Ex :Mankind
Επιπλέον, με μια σχετική έρευνα σε διάφορα site του χώρου όπου τα δοκίμασαν, οι περισσότεροι αναφέρουν αμελητέες διαφορές - και σε αρκετές περιπτώσεις κατά το χειρότερο.
Όταν έρθει μια λογική "γκάμα" παιχνιδιών που θα αξιοποιεί πλήρως το DX12 θα ξεκινήσει και η μετάβαση, προς το παρόν το DX11 ζει και βασιλεύει.
Μπορείτε άνετα να βάλετε 2-3 DX-12 Games μαζί με τα υπόλοιπα DX-11 που χρησιμοποιείτε. Άλλωστε οι περισσότεροι Gamers πλέον έχουν περάσει στα Windows 10 εδώ και μερικούς μήνες.
venisk
Το μόνο που με ενδιαφέρει από τα από πάνω είναι το warhammer φυσικά το οποίο και παίζω από την Τρίτη! 4096x2160 με τα πάντα τέρμα στο χάρτη είναι γύρω στα 37fps και μέσα στο παιχνίδι γύρω στα 26-27, αυτά στον 6600k όμως, όταν γυρίσει με το καλό ο 5930k με την rampage θα γράψω αν υπάρχει διαφορά!
Φυσικά και θα ήταν καλό να είχαμε παραπάνω τίτλους στο review αλλά τα παιχνίδια δεν είναι τσάμπα φαντάζομαι!
konmarin
Καταρχην μπραβο για το review!!!
Μην ξεχναμε οτι "Βασιλιας" χωρις "Βασιλισσα" και "απογονους" δεν γινεται οποτε αρκετοι περιμενουν την gtx 1070 και την gtx 1060.
Κατα δευτερον προσωπικα μιλαω παντα αυτην την στιγμη δεν υπαρχουν παιχνιδια που να ειναι 100% Dx12 τα περισσοτερα ειναι γραμμενα για Dx11 με "καποιες" εντολες για DX12 ετσι ειχε γινει και με το Dx11 και περασαν τουλαχιστον δυο χρονια ετσι ωστε οι περισσοτεροι τιτλοι να χρησιμοποιουν Dx11.Θεωρω για καποιον που εχει καλη καρτα γραφικων παιζει σε full hd και δεν εχει χρηματα για πεταμα να κανει υπομονη μεχρι να καθιερωθει το Dx12.
Επισης η μεγαλυτερη μαχη θα γινει με την gtx 1070 και την r9 480 που απο οτι εχω διαβασει θα εχει επιδοσεις titan...
Βεβαια υπαρχουν και οι "αρωστοι" οπως εγω που αν ειχα χρηματα για μια gtx 1070 η r7 480 θα την αγοραζα στη παρουσα φαση βεβαια ειμαι ενας "αρωστος" χωρις χρηματα οποτε το φαρμακο που περνω λεγεται "ακομα δεν υπαρχουν τιτλοι Dx12".
IntelUser2525
ΘΑ12345
Πετάμενα λεφτα σε λέω φιλαράκι. Όσο για το "ΘΑ", ετοιμάσου για gangbang, ειδικα σε DX12...εκεί γύρω στο Νοεμβρη, σκληρό γλέντι για τα καρτουλίνια της πρασινοδούλας, αφού είσαι φαν της, τουλαχιστον απόλαυσε το.
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 offers poor overclocking | VideoCardz.com
junior-21-
stavros
Εύγε για την παρουσίαση.
Πάντως εχθές (30.05) γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα είχε κάποιες 1080 custom στα ~950euro και μάλιστα αποστολή σε 2-3 ημέρες, καθώς και διάφορες FE !!! Σήμερα δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα , παρά μόνο μία FE και αυτή αναμένεται στις 07.06. Κρίμας που δεν τράβηξα screenshot.
https://geizhals.de/?fs=gtx+1080&in=αυτες ειναι τιμες
Ζούμε σε λάθος χώρα.
MetallicGR
Μέσα στον μήνα θα κάτσουν στα 650. Ήδη στο λινκ του Τζούνιορ βλέπουμε μια με ~660?.
[MENTION=2220]Aten-Ra[/MENTION] το χουμε υπόψιν με τα DX12 games. Θέλουμε και εμείς να βελτιστοποιήσουμε τη μεθοδολογία για πληρέστερη κάλυψη.
Sebastian
Πρεπει να τονιστει οτι η μαχη ειναι λιγο ανιση στο review ωστε να βγαλει κανεις αξιοπιστο συμπερασμα για την διαφορα στην αποδοση μεταξυ 1080gtx και 980Ti, γιατι εχουμε να κανουμε με μια 1080GTX F.E VS MSI 980Ti, μιας και η MSI εχει ενα turbo actual gaming ρολογακι τα 1350+Mhz που ειναι περιπου +200Μhz απο την reference 980Ti.