GIGABYTE Aorus GTX 1080 Ti Review - The Core: GP102-350
Κατασκευαστικά ο GP102 πυρήνας είναι ο ίδιος σχεδόν με την TITAN XP, έχοντας 12 δις τρανζίστορ, 28 Streaming Multiprocessors κάθε ένας από τους οποίους ελέγχει συνολικά 128 CUDA Cores, Έτσι φτάνουμε στον αριθμό των 3584 CUDA Cores, ενώ το core config συμπληρώνουν τα 224 TMUs και τα 88 ROPs.
Ο GP102-350 που βρίσκεται στο εσωτερικό της κάρτας των δοκιμών.
Core Diagram
Ίσως έχετε ήδη αντιληφθεί πως ο αριθμός των ROPs είναι ελαφρώς χαμηλότερος από της TITAN X P, κάτι που δε θα επηρεάσει αρνητικά τις επιδόσεις, και αντικατοπτρίζει τις αλλαγές που έχουν γίνει και από software πλευράς για να παρουσιάσουν ακόμη υψηλότερες επιδόσεις.
Για να αυξηθούν κι άλλο οι επιδόσεις, η NVIDIA τοποθέτησε στη GTX 1080 Ti νέας γενιάς GDDR5X μνήμες που τρέχουν στα 11Gbps, την υψηλότερη συχνότητα που έχει καταγραφεί σε single ended IO σήμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εταιρία έχει συνεργαστεί με τη βιομηχανία για τη σχεδίαση και βελτίωση του προτύπου με προηγμένες τεχνικές equalization ώστε να μειώσει τον θόρυβο και το jitter κατά τη λειτουργία, κάτι που μπορεί να ενταθεί σε υψηλές συχνότητες λειτουργίας.
Τα 352-bit εύρους που έχουν οι συνολικά 11 memory controllers έχουν γίνει πιο αποδοτικά, και έτσι το effective bandwidth της GPU φτάνει μέχρι και τα 484 GB/s. Η κάρτα όμως ενσωματώνει και άλλες τεχνικές που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την ενίσχυση του raw bandwidth δίνοντας στον πυρήνα ακόμα μεγαλύτερο effective bandwidth από πριν. Μια από αυτές είναι το Tiled Caching, στο οποίο τα «πήγαινε – έλα» στις μνήμες γίνονται πιο αποδοτικά, σπάζοντας πρακτικά τη σκηνή σε κομμάτια.
Επιπλέον προστίθενται νέα χαρακτηριστικά στη βιβλιοθήκη GameWorks που πλέον λειτουργεί με DirectX 12 και οι developers μπορού να αξιοποιήσουν καλύτερα όλη τη GPU με επιπλέον οπτικές λεπτομέρειες.
Αυτές οι νέες λεπτομέρειες ονομάζονται FleX και Flow και στοχεύουν στη βελτίωση των επιδόσεων σε επίπεδα simulation έτσι ώστε πολλά από τα στοιχεία που έχουν γίνει render νωρίτερα, offline, να χειρίζονται σε πραγματικό χρόνο από τη κάρτα γραφικών. Το FleX είναι μια particle-based τεχνική για γραφικά πραγματικού χρόνου και πλέον θα βρίσκεται στο GameWorks και σε παιχνίδια και εφαρμογές στο μέλλον.
Το VRWorks είναι αυτό παράλληλα συμβατό πλέον με το DirectX 12 και η NVIDIA βεβαιώνει πως δουλεύει σε άμεση συνεργασία με τους devs στον χώρο του VR για πιο εντυπωσιακές εφαρμογές και καλύτερες επιδόσεις στο συμβατό hardware.
nvidia, graphics cards, gpu, review, gtx 1080 ti, pascal, gp102, παρουσίαση
stavros
Πάμε πάλι.
Spirosssss
Aorus όπως λέμε.. STRIX;
Astalavista
16 hours ago, Spirosssss said:Aorus όπως λέμε.. STRIX;
You guessed it...!